
Arresi: Campagna de vatzinatzione de sa Regione Sardigna contra su Covid-19
S'Assessora a is Servìtzios Sotziales informat sa tzitadinàntzia chi finas in Arresi est incumentzada sa campagna de vatzinatzione. Is pessones interessadas de sa prima campagna de vatzinatzione sunt is chi tenent prus de otanta annos. Is dotores de famìlia ant a cuntatare is patzientes, chi ant a dèpere cumpilare unu chistionàriu, e pustis ant a ammaniare is impegnativas pro chini at espressadu su cunsentimentu a sa vatzinatzione. Pustis is patzientes s'ant a pòdere prenotare in cale si siat CUP, galu in sa sea de Giba.
Sa die, s'oràriu e su logu in ue si faghet su vatzinu at a èssere comunicadu dae su CUP, in su momentu de sa prenotatzione. Is vatzinatziones ant a incumentzare is cidas chi benint, in Santu Antiogu, Carbònia e Igrèsias.
Àterus acraramentus si agatant in is Racumandatziones Ministerialis allegadas a custu comunicadu.
L'Assessore ai Servizi Sociali informa la cittadinanza sulla partenza della campagna vaccinale anche a Sant'Anna Arresi.
Le persone interessate dalla prima campagna di vaccinazione sono gli ultra ottantenni.
I medici di famiglia contatteranno i pazienti, che dovranno compilare un questionario, e successivamente prepareranno le impegnative per coloro che hanno espresso l'adesione alla vaccinazione.
In seguito i pazienti potranno prenotarsi presso qualsiasi Cup, anche presso la sede di Giba.
Il giorno e l'orario e il luogo per la somministrazione del vaccino sarà comunicato, all'atto di prenotazione, dal C.U.P.
Le vaccinazioni avranno avvio nelle prossime settimane, nelle città di Sant’Antioco, Carbonia e Iglesias.
Maggiori delucidazioni si trovano nelle Raccomandazioni Ministeriali allegate al presente comunicato.